BASISSCHOOL DE TROUBADOUR

Welkom op de website van basisschool de Troubadour. De school vormt samen met OBS Glanerbrug Zuid, CBS Ouverture en Humankind (kinderopvang, peuterspeelzaal en buitenschoolse opvang) het Integraal Kind Centrum (IKC) Glanerbrug-Zuid in Glanerbrug Zuid. Binnen het IKC is de Troubadour op verschillende gebieden onderscheidend.

Kijkt u op deze website met een smartphone? Klik dan rechts bovenin op de 3 streepjes (menu) en vervolgens op de 3 stipjes, kies het onderwerp waar u wilt kijken. Kijkt u op deze website met een tablet of computer? Klik dan links op het onderwerp waar u wilt kijken.

Wij zijn een open katholieke basisschool. Alle kinderen en hun ouders zijn welkom. Wij verwachten wel dat de katholieke waarden en normen worden gerespecteerd en kinderen aan alle activiteiten deelnemen. Iedereen hoort op een positieve en respectvolle manier met elkaar om te gaan.

Op basisschool de Troubadour werken veel leerkrachten met een HBO+ opleiding. Zo is er veel expertise
 aanwezig, bijvoorbeeld over het jonge kind, sociaal emotionele ontwikkeling, rekenen, identiteit, ICT en extra zorg voor leerlingen.

Bent u op zoek naar een fijne en goede school voor uw kind? Wij nodigen u van harte uit op onze school, vertellen u graag op welke manier we werken en laten met trots ons gebouw aan u zien. Onze school staat voor goede onderwijs en behaalt bovengemiddelde resultaten op de eindtoets primair onderwijs, Extra zorg bieden we aan kinderen die dit nodig hebben, we doen dit vanuit een positieve aanpak.

We werken met u, als ouder(s)/verzorger(s), graag samen omdat dit belangrijk is voor de ontwikkeling van uw kind.

Wij willen u en uw kind graag leren kennen. Maakt u daarvoor een afspraak met de directeur voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek en een rondleiding door de school. Dit kan via het contactformulier op deze site, per telefoon 053-4611691 of via ons mailadres troubadour@skoe.nl.

Weet dat u van harte welkom bent!

Peter van Oene
directeur